BĄDŹMY W KONTAKCIE
TELEFON: +48 570 643 112
📍 Mapa studia i informacje poniżej
⬇️

📍 Znajdź nasze studio

BAGA STUDIO - Profesjonalne studio nagrań w Toruniu

🎵 BAGA STUDIO

📧 info@bagasound.pl

📞 +48 570 643 112

🧭 Nawiguj do studia

Dojazd komunikacją miejską

Wybierz najbliższy przystanek i linię autobusu

Przystanek Dębowa góra

240m od studia

Przystanek Chrobrego

200m od studia
lub zamów przejazd

Regulamin


Regulamin sklepu internetowego
Baga Sound
I. Postanowienia ogólne, kontakt z właścicielem sklepu
1. Niniejszy regulamin (dalej „Regulamin”) określa zasady i warunki korzystania ze sklepu
internetowego Baga Sound, działającego pod adresem www https://bagasound.pl.
2. Właścicielem Sklepu jest Miłosz Tuszyński, przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą
pod firmą Miłosz Tuszyński - Baga Sound pod adresem:
Bolesława Chrobrego 117/10, 87-100 Toruń wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności
Gospodarczej, NIP: 8792747284 (dalej „Sprzedawca”).
3. Dane kontaktowe Sprzedawcy są następujące:
Adres do kontaktu: Bolesława Chrobrego 117/10, 87-100 Toruń
Adres e-mail: info@bagasound.pl
Numer telefonu: 570643112 (godziny obsługi telefonicznej klientów – w zakładce Kontakt).
Punkt kontaktowy do komunikacji z organami państw członkowskich UE, Komisją
Europejską, Radą Usług Cyfrowych: info@bagasound.pl. Komunikacja może być
prowadzona w języku polskim.
II. Wymagania techniczne
1. W celu korzystania ze Sklepu niezbędne jest posiadanie:
i. komputera lub innego urządzenia z przeglądarką internetową;
ii. dostępu do sieci Internet;
iii. aktywnego adresu e-mail.
III. Dane osobowe
1. Administratorem danych osobowych klientów Sklepu jest Sprzedawca.
2. Wszelkie informacje o przetwarzaniu danych osobowych klientów, jak i innych osób
korzystających ze strony internetowej Sklepu można przeczytać w Polityce prywatności .
IV. Zawarcie umowy sprzedaży, konto klienta
1. Sklep umożliwia zakup towarów (dalej „Towary”),, uwidocznionych na stronie internetowej
Sklepu, w dwóch trybach:
i. bez rejestracji;
ii. z założeniem konta w Sklepie.
W obu przypadkach w celu złożenia zamówienia należy dokonać wyboru Towarów w Sklepie,
odpowiednim przyciskiem dodać je do „Koszyka” i kontynuować procedurę składania
zamówienia poprzez wybór odpowiednich opcji (sposób dostawy i płatności).
2. Informacje o produktach w Sklepie, tj. opisy i ceny, stanowią zaproszenie do zawarcia umowy
sprzedaży w rozumieniu art. 71 k.c., zgodnie z warunkami Regulaminu.
3. Warunkiem złożenia zamówienia jest wypełnienie w formularzu zamówienia wszystkich
wymaganych danych koniecznych do wykonania umowy i ewentualnie (na życzenie klienta)
także danych do wygenerowania faktury VAT.
4. Jeśli klient zdecyduje się założyć konto w Sklepie (dalej „Konto”), rejestracja jest jednorazowa,
a adres poczty e-mail oraz wybrane przez klienta hasło są podstawą do późniejszego logowania.
Szczegóły udostępniania przez Sprzedawcę usługi cyfrowej prowadzenia Konta dostępne są
poniżej w Regulaminie Konta. Po zalogowaniu do Konta, klient posiada
dostęp do historii swoich zamówień, a przy kolejnych zamówieniach nie musi ponownie
wypełniać formularza zamówienia swoimi danymi osobowymi.
5. Klient może bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów w każdym czasie zrezygnować z posiadania
konta. W tym celu należy wysłać swoją rezygnację na adres e-mail:
info@bagasound.pl.
6. Zatwierdzenie przez klienta zamówienia przyciskiem „Kupuję i płacę” (lub innego o tożsamym
brzmieniu) oznacza:
a. złożenie Sprzedawcy oferty zakupu Towarów zgodnie z opcjami wybranymi w
zamówieniu oraz zgodnie z niniejszym Regulaminem,
b. akceptację obowiązku dokonania zapłaty ceny Towarów oraz kosztów ich dostawy.
7. Do zawarcia umowy sprzedaży (dalej „Umowa”) dochodzi z chwilą przyjęcia zamówienia przez
Sprzedawcę do realizacji (przyjęcie oferty klienta), o czym Sprzedawca informuje poprzez
wiadomość e-mail z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia do realizacji.
8. W przypadku braku możliwości realizacji zamówienia Towaru (w całości bądź w części),
Sprzedawca poinformuje o tym klienta - nie dochodzi wówczas do zawarcia Umowy.
Sprzedawca poinformuje klienta jednocześnie o istniejących możliwościach innego sposobu
realizacji zamówienia, np. częściowej realizacji zamówienia lub oczekiwania na uzupełnienie
przez Sprzedawcę stanów magazynowych. Jeżeli zamówienie zostało wcześniej opłacone przez
klienta, a nie jest możliwe do realizacji, Sprzedawca niezwłocznie zwraca klientowi dokonane
płatności (stosownie do zakresu anulowania zamówienia).
;
9. Sprzedawca przekazuje klientowi potwierdzenie zawarcia Umowy na trwałym nośniku
najpóźniej w momencie dostarczenia Towaru
10. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie zamówienia lub opóźnienie w jego
dostawie powstałe w wyniku podania przez klienta niepełnego / błędnego adresu dostawy lub
braku podania innych danych niezbędnych do realizacji zamówienia.
11. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji zamówienia w sytuacji, gdy klient
podał nieprawdziwe dane lub gdy dane te budzą uzasadnione wątpliwości co do ich
poprawności. W takim przypadku Sprzedawca (jeśli to możliwe) podejmie próbę kontaktu z
klientem, celem weryfikacji prawdziwości podanych danych.
V. Ceny i metody płatności
1. Ceny Towarów podawane są w walucie złoty polski (PLN) oraz w kwocie netto, tj. bez podatku VAT, ze względu na zwolnienie z VAT zgodnie z art. 113 ust. 1 i 9 ustawy o VAT.
2. W przypadku świadczenia usług oraz sprzedaży produktów cyfrowych, dostawa realizowana jest wyłącznie drogą elektroniczną na adres e-mail podany przez klienta, w związku z czym nie są naliczane żadne dodatkowe koszty dostawy.
3. Dostępne metody płatności prezentowane są klientowi na etapie składania zamówienia (w koszyku).
4. Sklep oferuje następujące metody płatności:
a. szybki przelew elektroniczny / BLIK / płatność tzw. wirtualnym portfelem - za pośrednictwem platformy płatniczej przelewy24
b. płatność kartą: Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic
5. W przypadku wyboru płatności poprzez przelewy24, podmiotem świadczącym obsługę płatności online w zakresie płatności szybkimi przelewami i kartami płatniczymi jest PayPro S.A., właściciel serwisu przelewy24.
VI. Dostawa towarów
1. W przypadku sprzedaży produktów cyfrowych, dostawa realizowana jest wyłącznie drogą elektroniczną na adres e-mail podany przez klienta, w związku z czym nie są naliczane żadne dodatkowe koszty dostawy.
2. Towary wysyłane są elektronicznie przez Sprzedawcę w terminie wskazanym w sekcji „Najczęściej zadawane pytania” na dole strony dotyczącej konkretnych usług.
VII. Odstąpienie od umowy

Klient będący konsumentem lub przedsiębiorcą, o którym mowa w art. 7aa ustawy o prawach konsumenta (dalej „Przedsiębiorca Uprzywilejowany”), posiada ustawowe prawo odstąpienia od umowy sprzedaży w terminie 14 dni od jej zawarcia, bez podawania przyczyny, z zastrzeżeniem wyjątków, o których mowa poniżej.
Do zachowania terminu do odstąpienia od umowy wystarczy, aby klient wysłał w ww. terminie oświadczenie:
w formie elektronicznej na adres: info@bagasound.pl
Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może być złożone według wzoru dostępnego tutaj, przy czym użycie wzoru nie jest obowiązkowe. Sprzedawca niezwłocznie prześle klientowi w formie e-mail potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
Sprzedawca niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni od otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy, dokona na rzecz klienta zwrotu:
ceny Towaru;
kosztów pierwotnej przesyłki Towaru do klienta według najtańszego zwykłego sposobu dostarczenia rzeczy, oferowanego w Sklepie.
Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez klienta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że klient wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie.
VIII. Wyjątki od prawa odstąpienia od umowy sprzedaży Towaru
1. Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadkach, które zwykle nie dotyczą usług i produktów oferowanych przez studio nagrań, w szczególności dotyczą to m.in.:

a. Towarów wykonanych według specyfikacji konsumenta lub służących zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb (produkty personalizowane);
b. Towarów ulegających szybkiemu zepsuciu lub o krótkim terminie przydatności do użycia;
c. Towarów dostarczanych w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie to zostało otwarte po dostarczeniu (np. ze względów higienicznych);
d. Nagrań dźwiękowych, wizualnych albo programów komputerowych dostarczanych na nośniku materialnym, jeżeli nośnik został otwarty po dostarczeniu (jeżeli dotyczy).
e. Produkty, których cena zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli (jeżeli dotyczy).

IX. Reklamacje
1. Sprzedawca zobowiązany jest dostarczyć klientowi Towary zgodne z Umową.
2. Wobec konsumentów i Przedsiębiorców Uprzywilejowanych Sprzedawca ponosi
odpowiedzialność za zgodność Towarów zgodnie z przepisami ustawy o prawach konsumenta.
Wobec pozostałych klientów Sprzedawca ponosi odpowiedzialność na zasadach wynikających z
kodeksu cywilnego.
3. Reklamacje mogą być składane w formie elektronicznej na adres: info@bagasound.pl
4. Sprzedawca rozpatrzy reklamację w takiej formie, w jakiej została ona złożona (pisemnie lub
poprzez wiadomość e-mail) w terminie 14 dni od otrzymania reklamacji.
5. W razie niezadowolenia ze sposobu załatwienia reklamacji przez Sprzedawcę, konsument i
Przedsiębiorca Uprzywilejowany mogą (niezależnie od zwykłego postępowania przed sądem
powszechnym) skorzystać także z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i
dochodzenia roszczeń.
6. W powyższym celu można:
i. zwrócić się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie
postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu,
ii. skorzystać z pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika praw konsumenta lub
organizacji społecznej, do której statutowych zadań należy ochrona konsumentów,
iii. skorzystać z platformy ODR (Online Dispute Resolution), która służy do internetowego
rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami, jeśli spór dotyczy
zobowiązań wynikających z umowy zawartej przez internet. Więcej informacji o
platformie ODR można znaleźć tutaj,
iv. zwrócić się do stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem o rozstrzygnięcie
sporu wynikłego z zawartej umowy.
7. Dodatkowe informacje odnośnie pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i
dochodzenia roszczeń można uzyskać także na stronie Urzędu Ochrony Konkurencji i
Konsumentów: https://polubowne.uokik.gov.pl/.
X. Postanowienia końcowe
1. Do Umów zawieranych w Sklepie stosuje się prawo polskie. Umowa zawierana jest w języku
polskim.
2. Żadne z postanowień Regulaminu nie wyłącza lub w żadnym stopniu nie ogranicza uprawnień
konsumenta (i Przedsiębiorcy Uprzywilejowanego) wynikających z przepisów prawa.
3. Sprzedawca może dokonywać zmian Regulaminu w każdym czasie, przy czym zmiany takie
mają zastosowanie do zamówień złożonych po opublikowaniu nowej wersji Regulaminu, a w
przypadku (i) wcześniej zawartych Umów o świadczenie usługi cyfrowej lub usługi
elektronicznej, a także w przypadku (ii) klientów posiadających Konto w sklepie - klient będzie
powiadomiony o zmianie Regulaminu i możliwości nie zaakceptowania nowej treści.
4. Regulamin obowiązuje od dnia 22-07-2024 r.

XI. Rezerwacje sesji nagrań

1. Zakres: Niniejszy rozdział reguluje zasady dokonywania, zmiany i anulowania rezerwacji sesji nagrań (dalej „Sesja”) oferowanych przez Sprzedawcę w ramach działalności Baga Sound. Postanowienia niniejszego rozdziału uzupełniają postanowienia ogólne Regulaminu i mają pierwszeństwo w odniesieniu do usług związanych z rezerwacją terminów na sesje nagraniowe.
2. Dokonywanie rezerwacji: Rezerwacje Sesji można składać poprzez system rezerwacyjny udostępniony na stronie Sklepu (kalendarz), telefonicznie lub drogą e-mailową. Rezerwacja zostaje potwierdzona przez Sprzedawcę w formie elektronicznej (e-mail) lub poprzez widoczność rezerwacji w systemie kalendarza. Do momentu potwierdzenia rezerwacji przez Sprzedawcę termin ma charakter wstępny.
3. Zaliczka / płatność: W przypadku niektórych usług (np. sesji nagraniowych na zamówienie) Sprzedawca może wymagać wpłaty zaliczki. Wysokość i warunki zwrotu zaliczki są określane indywidualnie w momencie rezerwacji i podawane klientowi przed jej dokonaniem. Brak wpłaty wymaganej zaliczki w wyznaczonym terminie może skutkować anulowaniem rezerwacji.
4. Zasady anulowania i zmiany terminu – polityka 24 godzin:
a. Klient ma prawo bezkosztowo zmienić termin pod warunkiem zgłoszenia zmiany/anulowania nie później niż na 24 godziny przed planowanym rozpoczęciem Sesji. W takim przypadku Sprzedawca przeniesie rezerwację na inny dostępny termin bez naliczania dodatkowych opłat.
b. Jeżeli anulowanie lub zmiana terminu zostanie zgłoszona w czasie krótszym niż 24 godziny przed planowaną Sesją, Klient nie ma prawa do zwrotu wpłaconych środków lub Sprzedawca może zatrzymać zaliczkę (o ile została pobrana). Wynika to z faktu, że Sprzedawca zarezerwował termin i w tym czasie mógł odmówić przyjęcia innego klienta, co spowodowało potencjalną utratę przychodu; zatrzymanie zaliczki lub brak zwrotu stanowi stosowną rekompensatę za utracony termin.
c. W uzasadnionych i nadzwyczajnych okolicznościach Sprzedawca może, wedle uznania i po indywidualnych ustaleniach z Klientem, rozważyć częściowy zwrot lub inne rozwiązanie kompensacyjne (np. przeniesienie płatności na kolejną rezerwację). Szczegółowe warunki dotyczące zwrotów i zatrzymania zaliczki podawane są przy finalizacji rezerwacji i mogą być określone indywidualnie dla danej usługi.
5. Przeniesienie terminu: Przeniesienie terminu Sesji jest możliwe w zależności od dostępności wolnych terminów i po wcześniejszym uzgodnieniu ze Sprzedawcą. Sprzedawca dołoży starań, aby uwzględnić wnioski o zmianę terminu, lecz nie gwarantuje możliwości przeniesienia Sesji w przypadkach kolizji i braku dostępnych zasobów.
6. Niepojawienie się (no-show): W przypadku niepojawienia się klienta na umówionej Sesji bez wcześniejszego powiadomienia Sprzedawcy, zastrzega się możliwość potrącenia zaliczki lub naliczenia opłaty za niewykorzystany termin zgodnie z warunkami ustalonymi przy rezerwacji.
7. Zmiana operatora / personelu: Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany przypisanego operatora lub personelu realizującego Sesję z przyczyn organizacyjnych. W takim wypadku Sprzedawca poinformuje klienta z możliwym wyprzedzeniem; zmiana taka nie stanowi podstawy do zwrotu świadczeń, o ile nowy termin/operator zapewniają równoważny poziom usługi.
8. Siła wyższa: W przypadku wystąpienia okoliczności będących siłą wyższą (np. zdarzenia losowe, nagłe awarie, przepisy prawne uniemożliwiające wykonanie usługi), Sprzedawca może zaproponować zmianę terminu lub zwrot środków proporcjonalnie do niewykonanej części usługi. Szczegóły postępowania reguluje odrębnie Sprzedawca, z uwzględnieniem zasad dobrej praktyki i obowiązujących przepisów prawa.
9. Postanowienia dodatkowe: Szczegółowe warunki dotyczące rezerwacji (w tym zasady płatności, ewentualne kaucje, wymagania techniczne, zasady dotyczące materiałów dostarczanych przez klienta) mogą być określane indywidualnie przy danej ofercie Sesji i będą przedstawiane klientowi przed finalizacją rezerwacji.
10. Kontakt w sprawach rezerwacji: Wszelkie sprawy związane z rezerwacjami Sesji należy kierować na adres e-mail: info@bagasound.pl lub telefonicznie pod numer: 570643112.

Regulamin Konta w sklepie Baga Sound
I. Postanowienia ogólne, kontakt ze Sprzedawcą
1. Niniejszy regulamin konta („Regulamin Konta”) określa zasady i warunki korzystania z konta
klienta („Konto”) w sklepie internetowym Baga Sound („Sklep”).
2. Niniejszy Regulamin Konta stanowi regulamin usługi elektronicznej w rozumieniu ustawy o
świadczeniu usług drogą elektroniczną. Usługa Konta jest usługą dodatkową i poboczną w
stosunku do głównej działalności Sprzedawcy, tj. oferowania klientom zakupu Towarów. Usługa
prowadzenia Konta jest nieodpłatna.
3. Regulamin Konta stanowi uzupełnienie Regulaminu Sklepu. W zakresie nieuregulowanym w
Regulaminie Konta, do usługi tej stosuje się postanowienia Regulaminu Sklepu.
4. Dane kontaktowe Sprzedawcy w sprawach dotyczących usługi Konta są takie same jak w
przypadku Sklepu:
ul. Bolesława Chrobrego 117/10, 87-100 Toruń
e-mail: info@bagasound.pl
tel.: 570643112
II. Wymagania techniczne i funkcjonalności usługi Konta
1. Wymagania techniczne dla korzystania z usługi Konta są takie same, jak dla korzystania ze
Sklepu i wskazane zostały w punkcie II.1. Regulaminu Sklepu.
2. Korzystając z Konta klient Sklepu ma możliwość:
a. zapisać i przechowywać na Koncie swoje dane osobowe (w tym adres dostawy), co
umożliwia dokonywanie kolejnych zakupów w Sklepie bez konieczności ponownego
uzupełniania formularza adresowego,
b. wglądu w historii swoich zamówień,
c. wglądu w status realizacji zamówienia.
III. Umowa o świadczenie usługi Konta, odstąpienie od umowy, rezygnacja z Konta
1. Założenie Konta przez klienta jest jednoznaczne z zawarciem umowy o świadczenie usługi
elektronicznej na czas nieokreślony. Klient może w każdej chwili zrezygnować z posiadania
Konta bez podawania przyczyny. W tym celu należy skontaktować się ze Sprzedawcą
elektronicznie na adres info@bagasound.pl. Klient posiada także ustawowe prawo
odstąpienia od umowy o świadczenie usługi prowadzenia Konta w terminie 14 dni od jej
zawarcia.
IV. Reklamacje
1. Wobec konsumentów i Przedsiębiorców Uprzywilejowanych Sprzedawca ponosi
odpowiedzialność za zgodność usługi Konta z umową zgodnie z przepisami ustawy o prawach
konsumenta. Wobec pozostałych klientów Sprzedawca ponosi odpowiedzialność na zasadach
wynikających z kodeksu cywilnego.
2. Reklamacje dotyczące usługi Konta mogą być składane Sprzedawcy zgodnie z procedurą
przewidzianą w punktach IX. 3-5 Regulaminu Sklepu.
3. W razie niezadowolenia ze sposobu załatwienia reklamacji przez Sprzedawcę, istnieje też
możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia
roszczeń, zgodnie z procedurą opisaną w punktach IX. 6-7 Regulaminu Sklepu.
V. Dane osobowe
1. Pełne informacje o przetwarzaniu danych osobowych klientów Sklepu, w tym na cele
prowadzenia Konta, znajdują się w Polityce prywatności.
VI. Zmiany Regulaminu Konta
1. Sprzedawca może dokonywać zmian niniejszego Regulaminu Konta na zasadach wskazanych w
punkcie XI. 3 Regulaminu Sklepu. Jeżeli klient nie akceptuje nowego brzmienia Regulaminu
Konta, może wypowiedzieć umowę o świadczenie usługi Konta (kontaktując się w tym celu ze
Sprzedawcą elektronicznie) z zachowaniem 14-dniowego okresu wypowiedzenia.

RODO

W związku z wprowadzeniem Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchyleniem dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) ("RODO"), informujemy o zasadach przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci prawach.

Administrator Danych Osobowych

Administratorem Twoich danych osobowych jest firma "Miłosz Tuszyński - Baga Sound", z siedzibą w Toruniu przy ulicy Bolesława Chrobrego 117/10, e-mail: info@bagasound.pl, telefon: 570643112.

Cel Przetwarzania Danych

Twoje dane osobowe przetwarzamy w celu realizacji usług oferowanych przez nasz sklep internetowy, takich jak obsługa zamówień, wysyłka produktów cyfrowych, oraz kontakt z klientem.

Twoje Prawa

Masz prawo do dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia danych, wniesienia sprzeciwu oraz cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych. W celu skorzystania z tych praw prosimy o kontakt z administratorem danych.

Polityka Plików Cookie

Co to są pliki cookie?

To małe pliki tekstowe przechowywane na Twoim urządzeniu przez przeglądarkę internetową. Używane są do zbierania informacji o tym, jak korzystasz z naszej strony internetowej, co pozwala nam lepiej dostosować nasze usługi do Twoich potrzeb.

Jakie rodzaje plików cookie używamy?

Niezbędne pliki cookie: Te pliki cookie są niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony internetowej i umożliwiają korzystanie z podstawowych funkcji, takich jak nawigacja po stronie i dostęp do zabezpieczonych obszarów.

Pliki cookie analityczne: Te pliki cookie pozwalają nam zrozumieć, w jaki sposób użytkownicy korzystają z naszej strony internetowej, co pomaga nam ją ulepszać.

Pliki cookie funkcjonalne: Te pliki cookie umożliwiają zapamiętanie Twoich wyborów (np. językowych) i personalizację strony internetowej w celu zapewnienia lepszych funkcji i treści.

Pliki cookie reklamowe: Te pliki cookie służą do dostarczania reklam, które są bardziej dopasowane do Ciebie i Twoich zainteresowań.

Jak zarządzać plikami cookie?

Możesz zarządzać swoimi ustawieniami plików cookie bezpośrednio w przeglądarce internetowej.

Zmiany w polityce plików cookie

Możemy od czasu do czasu aktualizować naszą politykę plików cookie, aby odzwierciedlić zmiany w naszych praktykach lub z powodów operacyjnych, prawnych czy regulacyjnych. Prosimy o regularne sprawdzanie tej strony, aby być na bieżąco z informacjami o naszej polityce plików cookie.

Kontakt

Jeśli masz pytania dotyczące naszej polityki plików cookie, skontaktuj się z nami pod adresem info@bagasound.pl

Mix/Mastering

Opis usługi:

Mixing i mastering to kluczowe procesy w produkcji muzycznej, które gwarantują, że Twoje utwory brzmią profesjonalnie i są gotowe do publikacji. Nasz zespół doświadczonych inżynierów dźwięku używa najwyższej jakości sprzętu i oprogramowania, aby zapewnić idealne zbalansowanie, klarowność oraz dynamikę Twojej muzyki.

Co oferujemy:

Bity

Opis produktu:

Oferujemy szeroki wybór bitów w różnych stylach muzycznych, które mogą być użyte do produkcji Twojej muzyki. Niezależnie od tego, czy tworzysz hip-hop, pop, trap, czy elektronikę, znajdziesz u nas coś, co idealnie pasuje do Twojej wizji artystycznej.

Co oferujemy:

Szczegóły licencji:

Lease

Exclusive

Exclusive (Stems)

Multimedia (Grafika, Animacja Komputerowa, Teledysk)

Opis usług:

Nasze usługi multimedialne to kompleksowa oferta dla artystów, firm i twórców, którzy potrzebują profesjonalnych materiałów wizualnych. Tworzymy wysokiej jakości grafikę, animacje komputerowe oraz teledyski, które wyróżnią Twoje projekty i przyciągną uwagę odbiorców.

Grafika:

Animacja Komputerowa:

Teledysk:

Utwory (Usługa Napisania Tekstu do Utworu)

Opis usługi:

Profesjonalne pisanie tekstów do utworów to usługa, która zapewnia Ci doskonałe liryki, pasujące do Twojej muzyki i stylu. Nasi utalentowani autorzy tekstów pracują nad każdym projektem z pasją i dbałością o szczegóły, tworząc unikalne i zapadające w pamięć teksty.

Co oferujemy:

Informacje o firmie:


Miłosz Tuszyński - Baga Sound
Numer NIP: 8792747284
Numer REGON: 525114970
Bolesława Chrobrego 117/10, 87-100 Toruń

Polityka Zwrotów


Podkłady Muzyczne i Usługi Mix/Mastering

Nasze podkłady muzyczne można odsłuchać na naszej stronie internetowej, co pozwala na pełne zapoznanie się z produktem przed jego zakupem. Przykłady realizacji naszych pozostałych usług są również dostępne na naszej stronie oraz w internecie, dzięki czemu możesz ocenić jakość naszych usług przed złożeniem zamówienia.

Produkty Cyfrowe

Ze względu na charakter naszych produktów cyfrowych, takich jak podkłady muzyczne, nie oferujemy zwrotów ani wymian po dokonaniu zakupu. Gdy pliki cyfrowe zostaną udostępnione, nie ma możliwości ich zwrócenia. Przed dokonaniem zakupu prosimy o dokładne przemyślenie decyzji oraz zapoznanie się z opisem produktu, aby uniknąć nieporozumień.

Usługi na Zamówienie

W przypadku zleceń usług na zamówienie, takich jak: tworzenie podkładów muzycznych, grafik, animacji oraz teledysków a także pisanie tekstów do utworu, pobieramy zaliczkę za wykonaną pracę. Proces wygląda następująco:

Zaliczka: Klient wpłaca zaliczkę przed rozpoczęciem pracy. Kwota zaliczki jest uzgadniana indywidualnie i pokrywa koszty wstępnych działań związanych z realizacją zamówienia.

Pierwsza Wersja: Po ukończeniu pierwszej wersji projektu, przesyłamy ją do klienta do oceny.

Decyzja Klienta: Klient ma prawo odmówić finalizacji zlecenia po otrzymaniu pierwszej wersji projektu. W takim przypadku klient nie jest zobowiązany do zapłaty pozostałej części kwoty, jednakże zaliczka nie podlega zwrotowi i pozostaje u nas jako rekompensata za wykonaną pracę.

Prosimy o staranne rozważenie swojego zamówienia i jasne określenie swoich oczekiwań, aby uniknąć nieporozumień. Naszym celem jest dostarczenie wysokiej jakości usług i produktów, które spełniają wymagania naszych klientów.

Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące naszej polityki zwrotów lub chcesz uzyskać więcej informacji, prosimy o kontakt pod adresem [adres e-mail] lub telefonicznie pod numerem [numer telefonu].

Dziękujemy za zrozumienie i współpracę.