Regulamin sklepu internetowego
Baga Sound
I. Postanowienia ogólne, kontakt z właścicielem sklepu
1. Niniejszy regulamin (dalej „Regulamin”) określa zasady i warunki korzystania ze sklepu
internetowego Baga Sound, działającego pod adresem www https://bagasound.pl.
2. Właścicielem Sklepu jest Miłosz Tuszyński, przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą
pod firmą Miłosz Tuszyński - Baga Sound pod adresem:
Bażyńskich 33c/5, 87-100 Toruń wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności
Gospodarczej, NIP: 8792747284 (dalej „Sprzedawca”).
3. Dane kontaktowe Sprzedawcy są następujące:
Adres do kontaktu: Bażyńskich 33c/5, 87-100 Toruń
Adres e-mail: info@bagasound.pl
Numer telefonu: 570643112 (godziny obsługi telefonicznej klientów – w zakładce Kontakt).
Punkt kontaktowy do komunikacji z organami państw członkowskich UE, Komisją
Europejską, Radą Usług Cyfrowych: info@bagasound.pl. Komunikacja może być
prowadzona w języku polskim.
II. Wymagania techniczne
1. W celu korzystania ze Sklepu niezbędne jest posiadanie:
i. komputera lub innego urządzenia z przeglądarką internetową;
ii. dostępu do sieci Internet;
iii. aktywnego adresu e-mail.
III. Dane osobowe
1. Administratorem danych osobowych klientów Sklepu jest Sprzedawca.
2. Wszelkie informacje o przetwarzaniu danych osobowych klientów, jak i innych osób
korzystających ze strony internetowej Sklepu można przeczytać w Polityce prywatności .
IV. Zawarcie umowy sprzedaży, konto klienta
1. Sklep umożliwia zakup towarów (dalej „Towary”),, uwidocznionych na stronie internetowej
Sklepu, w dwóch trybach:
i. bez rejestracji;
ii. z założeniem konta w Sklepie.
W obu przypadkach w celu złożenia zamówienia należy dokonać wyboru Towarów w Sklepie,
odpowiednim przyciskiem dodać je do „Koszyka” i kontynuować procedurę składania
zamówienia poprzez wybór odpowiednich opcji (sposób dostawy i płatności).
2. Informacje o produktach w Sklepie, tj. opisy i ceny, stanowią zaproszenie do zawarcia umowy
sprzedaży w rozumieniu art. 71 k.c., zgodnie z warunkami Regulaminu.
3. Warunkiem złożenia zamówienia jest wypełnienie w formularzu zamówienia wszystkich
wymaganych danych koniecznych do wykonania umowy i ewentualnie (na życzenie klienta)
także danych do wygenerowania faktury VAT.
4. Jeśli klient zdecyduje się założyć konto w Sklepie (dalej „Konto”), rejestracja jest jednorazowa,
a adres poczty e-mail oraz wybrane przez klienta hasło są podstawą do późniejszego logowania.
Szczegóły udostępniania przez Sprzedawcę usługi cyfrowej prowadzenia Konta dostępne są
poniżej w Regulaminie Konta. Po zalogowaniu do Konta, klient posiada
dostęp do historii swoich zamówień, a przy kolejnych zamówieniach nie musi ponownie
wypełniać formularza zamówienia swoimi danymi osobowymi.
5. Klient może bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów w każdym czasie zrezygnować z posiadania
konta. W tym celu należy wysłać swoją rezygnację na adres e-mail:
info@bagasound.pl.
6. Zatwierdzenie przez klienta zamówienia przyciskiem „Kupuję i płacę” (lub innego o tożsamym
brzmieniu) oznacza:
a. złożenie Sprzedawcy oferty zakupu Towarów zgodnie z opcjami wybranymi w
zamówieniu oraz zgodnie z niniejszym Regulaminem,
b. akceptację obowiązku dokonania zapłaty ceny Towarów oraz kosztów ich dostawy.
7. Do zawarcia umowy sprzedaży (dalej „Umowa”) dochodzi z chwilą przyjęcia zamówienia przez
Sprzedawcę do realizacji (przyjęcie oferty klienta), o czym Sprzedawca informuje poprzez
wiadomość e-mail z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia do realizacji.
8. W przypadku braku możliwości realizacji zamówienia Towaru (w całości bądź w części),
Sprzedawca poinformuje o tym klienta - nie dochodzi wówczas do zawarcia Umowy.
Sprzedawca poinformuje klienta jednocześnie o istniejących możliwościach innego sposobu
realizacji zamówienia, np. częściowej realizacji zamówienia lub oczekiwania na uzupełnienie
przez Sprzedawcę stanów magazynowych. Jeżeli zamówienie zostało wcześniej opłacone przez
klienta, a nie jest możliwe do realizacji, Sprzedawca niezwłocznie zwraca klientowi dokonane
płatności (stosownie do zakresu anulowania zamówienia).
;
9. Sprzedawca przekazuje klientowi potwierdzenie zawarcia Umowy na trwałym nośniku
najpóźniej w momencie dostarczenia Towaru
10. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie zamówienia lub opóźnienie w jego
dostawie powstałe w wyniku podania przez klienta niepełnego / błędnego adresu dostawy lub
braku podania innych danych niezbędnych do realizacji zamówienia.
11. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji zamówienia w sytuacji, gdy klient
podał nieprawdziwe dane lub gdy dane te budzą uzasadnione wątpliwości co do ich
poprawności. W takim przypadku Sprzedawca (jeśli to możliwe) podejmie próbę kontaktu z
klientem, celem weryfikacji prawdziwości podanych danych.
V. Ceny i metody płatności
1. Ceny Towarów podawane są w walucie złoty polski (PLN) oraz w kwocie netto, tj. bez podatku VAT, ze względu na zwolnienie z VAT zgodnie z art. 113 ust. 1 i 9 ustawy o VAT.
2. W przypadku świadczenia usług oraz sprzedaży produktów cyfrowych, dostawa realizowana jest wyłącznie drogą elektroniczną na adres e-mail podany przez klienta, w związku z czym nie są naliczane żadne dodatkowe koszty dostawy.
3. Dostępne metody płatności prezentowane są klientowi na etapie składania zamówienia (w koszyku).
4. Sklep oferuje następujące metody płatności:
a. szybki przelew elektroniczny / BLIK / płatność tzw. wirtualnym portfelem - za pośrednictwem platformy płatniczej przelewy24
b. płatność kartą: Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic
5. W przypadku wyboru płatności poprzez przelewy24, podmiotem świadczącym obsługę płatności online w zakresie płatności szybkimi przelewami i kartami płatniczymi jest PayPro S.A., właściciel serwisu przelewy24.
VI. Dostawa towarów
1. W przypadku sprzedaży produktów cyfrowych, dostawa realizowana jest wyłącznie drogą elektroniczną na adres e-mail podany przez klienta, w związku z czym nie są naliczane żadne dodatkowe koszty dostawy.
2. Towary wysyłane są elektronicznie przez Sprzedawcę w terminie wskazanym w sekcji „Najczęściej zadawane pytania” na dole strony dotyczącej konkretnych usług.
VII. Odstąpienie od umowy
Klient będący konsumentem lub przedsiębiorcą, o którym mowa w art. 7aa ustawy o prawach konsumenta (dalej „Przedsiębiorca Uprzywilejowany”), posiada ustawowe prawo odstąpienia od umowy sprzedaży w terminie 14 dni od jej zawarcia, bez podawania przyczyny, z zastrzeżeniem wyjątków, o których mowa poniżej.
Do zachowania terminu do odstąpienia od umowy wystarczy, aby klient wysłał w ww. terminie oświadczenie:
w formie elektronicznej na adres: info@bagasound.pl
Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może być złożone według wzoru dostępnego tutaj, przy czym użycie wzoru nie jest obowiązkowe. Sprzedawca niezwłocznie prześle klientowi w formie e-mail potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
Sprzedawca niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni od otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy, dokona na rzecz klienta zwrotu:
ceny Towaru;
kosztów pierwotnej przesyłki Towaru do klienta według najtańszego zwykłego sposobu dostarczenia rzeczy, oferowanego w Sklepie.
Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez klienta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że klient wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie.
VIII. Wyjątki od prawa odstąpienia od umowy sprzedaży Towaru
1. Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku Umów o dostarczenie Towarów:
a. nieprefabrykowanych, wyprodukowanych według specyfikacji konsumenta
/Przedsiębiorcy Uprzywilejowanego lub służących zaspokojeniu jego
zindywidualizowanych potrzeb (towary personalizowane);
b. ulegających szybkiemu zepsuciu lub o krótkim terminie przydatności do użycia (towary
szybko psujące się);
c. dostarczanych w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie to zostało otwarte
przez klienta, a towaru po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę
zdrowia lub ze względów higienicznych (towary zapakowane ze względów
higienicznych);
d. nagrań dźwiękowych, wizualnych albo programów komputerowych, dostarczanych na
nośniku materialnym (np. płyta CD) w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie
zostało otwarte po dostarczeniu;
e. które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z
innymi towarami (np. materiały budowlane, jeśli zostały użyte);
f. dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę (prasa
papierowa);
g. których cena zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie
sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od
umowy;
h. napojów alkoholowych, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy
sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których
wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi Sprzedawca nie ma kontroli.
IX. Reklamacje
1. Sprzedawca zobowiązany jest dostarczyć klientowi Towary zgodne z Umową.
2. Wobec konsumentów i Przedsiębiorców Uprzywilejowanych Sprzedawca ponosi
odpowiedzialność za zgodność Towarów zgodnie z przepisami ustawy o prawach konsumenta.
Wobec pozostałych klientów Sprzedawca ponosi odpowiedzialność na zasadach wynikających z
kodeksu cywilnego.
3. Reklamacje mogą być składane w formie elektronicznej na adres: info@bagasound.pl
4. Sprzedawca rozpatrzy reklamację w takiej formie, w jakiej została ona złożona (pisemnie lub
poprzez wiadomość e-mail) w terminie 14 dni od otrzymania reklamacji.
5. W razie niezadowolenia ze sposobu załatwienia reklamacji przez Sprzedawcę, konsument i
Przedsiębiorca Uprzywilejowany mogą (niezależnie od zwykłego postępowania przed sądem
powszechnym) skorzystać także z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i
dochodzenia roszczeń.
6. W powyższym celu można:
i. zwrócić się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie
postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu,
ii. skorzystać z pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika praw konsumenta lub
organizacji społecznej, do której statutowych zadań należy ochrona konsumentów,
iii. skorzystać z platformy ODR (Online Dispute Resolution), która służy do internetowego
rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami, jeśli spór dotyczy
zobowiązań wynikających z umowy zawartej przez internet. Więcej informacji o
platformie ODR można znaleźć tutaj,
iv. zwrócić się do stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem o rozstrzygnięcie
sporu wynikłego z zawartej umowy.
7. Dodatkowe informacje odnośnie pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i
dochodzenia roszczeń można uzyskać także na stronie Urzędu Ochrony Konkurencji i
Konsumentów: https://polubowne.uokik.gov.pl/.
X. Postanowienia końcowe
1. Do Umów zawieranych w Sklepie stosuje się prawo polskie. Umowa zawierana jest w języku
polskim.
2. Żadne z postanowień Regulaminu nie wyłącza lub w żadnym stopniu nie ogranicza uprawnień
konsumenta (i Przedsiębiorcy Uprzywilejowanego) wynikających z przepisów prawa.
3. Sprzedawca może dokonywać zmian Regulaminu w każdym czasie, przy czym zmiany takie
mają zastosowanie do zamówień złożonych po opublikowaniu nowej wersji Regulaminu, a w
przypadku (i) wcześniej zawartych Umów o świadczenie usługi cyfrowej lub usługi
elektronicznej, a także w przypadku (ii) klientów posiadających Konto w sklepie - klient będzie
powiadomiony o zmianie Regulaminu i możliwości nie zaakceptowania nowej treści.
4. Regulamin obowiązuje od dnia 22-07-2024 r.
Regulamin Konta w sklepie Baga Sound
I. Postanowienia ogólne, kontakt ze Sprzedawcą
1. Niniejszy regulamin konta („Regulamin Konta”) określa zasady i warunki korzystania z konta
klienta („Konto”) w sklepie internetowym Baga Sound („Sklep”).
2. Niniejszy Regulamin Konta stanowi regulamin usługi elektronicznej w rozumieniu ustawy o
świadczeniu usług drogą elektroniczną. Usługa Konta jest usługą dodatkową i poboczną w
stosunku do głównej działalności Sprzedawcy, tj. oferowania klientom zakupu Towarów. Usługa
prowadzenia Konta jest nieodpłatna.
3. Regulamin Konta stanowi uzupełnienie Regulaminu Sklepu. W zakresie nieuregulowanym w
Regulaminie Konta, do usługi tej stosuje się postanowienia Regulaminu Sklepu.
4. Dane kontaktowe Sprzedawcy w sprawach dotyczących usługi Konta są takie same jak w
przypadku Sklepu:
ul. Bażyńskich 33c/5, 87-100 Toruń
e-mail: info@bagasound.pl
tel.: 570643112
II. Wymagania techniczne i funkcjonalności usługi Konta
1. Wymagania techniczne dla korzystania z usługi Konta są takie same, jak dla korzystania ze
Sklepu i wskazane zostały w punkcie II.1. Regulaminu Sklepu.
2. Korzystając z Konta klient Sklepu ma możliwość:
a. zapisać i przechowywać na Koncie swoje dane osobowe (w tym adres dostawy), co
umożliwia dokonywanie kolejnych zakupów w Sklepie bez konieczności ponownego
uzupełniania formularza adresowego,
b. wglądu w historię swoich zamówień,
c. wglądu w status realizacji zamówienia.
III. Umowa o świadczenie usługi Konta, odstąpienie od umowy, rezygnacja z Konta
1. Założenie Konta przez klienta jest jednoznaczne z zawarciem umowy o świadczenie usługi
elektronicznej na czas nieokreślony. Klient może w każdej chwili zrezygnować z posiadania
Konta bez podawania przyczyny. W tym celu należy skontaktować się ze Sprzedawcą
elektronicznie na adres info@bagasound.pl. Klient posiada także ustawowe prawo
odstąpienia od umowy o świadczenie usługi prowadzenia Konta w terminie 14 dni od jej
zawarcia.
IV. Reklamacje
1. Wobec konsumentów i Przedsiębiorców Uprzywilejowanych Sprzedawca ponosi
odpowiedzialność za zgodność usługi Konta z umową zgodnie z przepisami ustawy o prawach
konsumenta. Wobec pozostałych klientów Sprzedawca ponosi odpowiedzialność na zasadach
wynikających z kodeksu cywilnego.
2. Reklamacje dotyczące usługi Konta mogą być składane Sprzedawcy zgodnie z procedurą
przewidzianą w punktach IX. 3-5 Regulaminu Sklepu.
3. W razie niezadowolenia ze sposobu załatwienia reklamacji przez Sprzedawcę, istnieje też
możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia
roszczeń, zgodnie z procedurą opisaną w punktach IX. 6-7 Regulaminu Sklepu.
V. Dane osobowe
1. Pełne informacje o przetwarzaniu danych osobowych klientów Sklepu, w tym na cele
prowadzenia Konta, znajdują się w Polityce prywatności.
VI. Zmiany Regulaminu Konta
1. Sprzedawca może dokonywać zmian niniejszego Regulaminu Konta na zasadach wskazanych w
punkcie XI. 3 Regulaminu Sklepu. Jeżeli klient nie akceptuje nowego brzmienia Regulaminu
Konta, może wypowiedzieć umowę o świadczenie usługi Konta (kontaktując się w tym celu ze
Sprzedawcą elektronicznie) z zachowaniem 14-dniowego okresu wypowiedzenia.
Mixing i mastering to kluczowe procesy w produkcji muzycznej, które gwarantują, że Twoje utwory brzmią profesjonalnie i są gotowe do publikacji. Nasz zespół doświadczonych inżynierów dźwięku używa najwyższej jakości sprzętu i oprogramowania, aby zapewnić idealne zbalansowanie, klarowność oraz dynamikę Twojej muzyki.
Oferujemy szeroki wybór bitów w różnych stylach muzycznych, które mogą być użyte do produkcji Twojej muzyki. Niezależnie od tego, czy tworzysz hip-hop, pop, trap, czy elektronikę, znajdziesz u nas coś, co idealnie pasuje do Twojej wizji artystycznej.
Nasze usługi multimedialne to kompleksowa oferta dla artystów, firm i twórców, którzy potrzebują profesjonalnych materiałów wizualnych. Tworzymy wysokiej jakości grafikę, animacje komputerowe oraz teledyski, które wyróżnią Twoje projekty i przyciągną uwagę odbiorców.
Profesjonalne pisanie tekstów do utworów to usługa, która zapewnia Ci doskonałe liryki, pasujące do Twojej muzyki i stylu. Nasi utalentowani autorzy tekstów pracują nad każdym projektem z pasją i dbałością o szczegóły, tworząc unikalne i zapadające w pamięć teksty.